Mirandabrudbar

Igår hölls en Modelleringskurs med Mirandabrudpar på Tårtdecor.
Jag som älskar Miranda och samlar på dem (har för närvarande 12 nallar, en fotohållare, en kylskåpsmagnet, två muggar och ett usb-smycke) tycker att dessa modellerade nallar är hur söta som helst!
Någon gång kanske jag också kan gå denna kursen. Men modellering är svårt vad jag förstått. Det är en teknik som man liksom behöver ha "i händerna". En del har den och andra inte.
Någon som definitivt har den är den här tjejen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0