Göm mig i dina vingar

Idag tog jag spårvagnen till Hjalmar och sen bussen till Kungälv eftersom Simon tog bilen tidigt upp till Kungälv för att vara med och sjunga i kyrkan. Han, Ina, Josef och Joel var jätteduktiga på sång/gitarr/piano idag! Visste inte att Joel spelar piano också -musikalisk kille!
Predikan fortsatte inom samma tema som varit de senaste veckorna.
Miriam och Johnny var där idag och det var jättekul att träffa dem igen efter att de varit i Thailand på bröllopsresa i drygt 3 veckor!! Vi hade jättemycket att prata om och tiden bara rann iväg. Men till slut fick vi slita oss och åka till Maxi istället för vår sedvanliga veckohandling. Trist.
Men jag träffar dem igen på tisdag, och på fredag, och på lördag, och förhoppningsvis ska vi till Ullared ihop nästa helg så det kommer allt tid att prata! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0