Breaking Dawn - part 2!!!

Igår kväll var det så äntligen dags!
Jag, Ellinor, Linda och Sofia kollade på Breaking Dawn part 2 på Bergakungen kl 21.00!!!
Popcorn är ett måste för vissa när de går på bio. Själv föredrar jag snacks. Sourcream and onion ska de va.
 
 
Jag tycker faktiskt filmen var lite så där. Jag älskar Twilight, men det är böckerna som gör det. Inte filmerna.
Det märks tydligt att det varit olika regissörer i varje film. Breaking Dawn part 2 var lite speciell om man säger så... Men visst, hela storyn i denna del av sista boken utmärker ju sig av naturliga skäl från alla tidigare böcker så det är kanske inte så konstigt. Men på ett ställe höll jag på att bli riktigt förvirrad, nästan irriterad. Ni som sett den fattar vad jag menar. Men sen förstod man.
 
Den var absolut värd att se. Känns konstigt nu att inte ha någon mer film i Twiligt-serien att se fram emot. Nu är det slut, förevigt. Men det var värre när jag läste ut sista boken första gången. Då tog berättelsen slut på riktigt.
Slutet av filmen var riktigt fint. De sammanfattade alla fem filmerna och alla skådespelare som varit med genom filmerna visades. Vackert!
Man kommer ändå sakna detta härliga gäng!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0