Biljetterna bokade!

Åhhhhh vad arg jag är!!!
Detta inlägg har jag egentligen redan skrivit en gång, men så precis när jag skulle publicera så försvann allting!
Och det sparades givetvis inte som utkast. Så nu får jag göra om det. Irriterande!!
 
 
Här händer inte mycket ikväll.
Hade butiken till stängning och när jag kom hem hade Simon middagen klar, som vanligt ;)
Har kört igång en diskmaskin, en tvättmaskin, hängt upp tvätten och vattnat alla blommorna.
 
Men en rolig sak har jag gjort ikväll; Jag har ÄNTLIGEN bokat biobiljetter till Breaking Dawn part 2!!!
Tyvärr tog det för lång tid innan vi tog tag i att boka så på premiärdagen fanns inga bra platser kvar. Vi ska gå dagen efter istället, 15 november. 2 veckor kvar. Längtar!!
 
Imorgon ska jag köra ner till Kungsbacka och hämta Simon efter jobbet så att han snabbare kommer hem (och för att jag ska få se var han jobbar) och kan åka upp till kyrkan i Kungälv så tidigt som möjligt och förbereda för kvällen. Vi ska nämligen ha LAN hela natten imorgon på Bara Vara. Några killar ur ungdomsrådet (däribland Simon) har hållt på och förberett för detta lanet i flera veckor nu. Vilket engagemang! Kommer nog bli kanon!
Kommer ni ihåg lanet förra året? Det var precis då Bara Vara började komma igång så vi var inte vana vid så många ungdomar. I år kör vi en "favorit i repris". Precis som förra året tänker jag åka hem och sova på natten så jag är en vettig människa på lördagen. För på lördagskvällen ska jag på inflyttningsfest i Lilla Edet så då tänker inte jag se ut som ett sömnlöst vrak ;)
Med andra ord får vi se när jag hinner blogga nästa gång.
Ha en fin helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0