Bara LAN

Det märks att det är höstlov. Folk är bortresta eller bara hemma och umgås med familjen.
Det märktes i butiken i torsdags, det märktes på Bara Vara igår och det märks här i bloggen i antalet läsare.
 
Inatt har vi haft Bara LAN i kyrkan. Jag var där till ungefär halv 12 igår kväll men sen åkte jag hem och sov. Jag spelar ju inte så det är det inte lika roande att sitta där hela natten. Men Simon var där hela natten tillsammans med 12 andra hängivna killar.
Jag var där vid 12 idag och hämtade Simon och hans polare Robert. Vi veckohandlade på Maxi och sen åkte vi hem. Nu ska jag göra mig i ordning för att åka på lite inflyttningsfest i Lilla Edet medan Simon försöker hålla sig vaken genom att ännu en gång ringa ComHem för att kolla hur det går med vårt tv- och internetproblem.
 
Hoppas ni har en fin alla helgons dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0