Ännu en blogg att följa...

Har fastnat för ännu en blogg som jag bara måste tipsa om!
Hittade den här för första gången för ett tag sen och läste några inlägg men tänkte nej jag kan verkligen inte följa ytterligare en blogg...!!
Men jo. Den är så underhållande! Roligaste bloggen jag hittat hittills måste jag säga.
Bloggen jag talar om är SPIDERCHICK.
Har suttit och läst 30 inlägg i hennes blogg på raken nu och jag skrattar högt nästan i varenda inlägg!
Hon skriver så finurligt och beskrivande. Gillart!
Klicka in där du också och få dig ett gott skratt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0