Valborgsmässoafton 2012

Igår efter jobbet kom Alexandra och Ellinor hem till oss. Vi åkte upp till Chalmers och intog sedvanligt våra platser för att kolla på Cortegen!

Det var några andra också där för att kolla...


Vilket vackert väder det var!



Sen drog cortegen igång!




Jag har tagit 155 foton bara på flaken... typiskt mig... Så jag ska försöka att välja ut endast några stycken...!


Angående bristen på smör i Sverige...

Tågen går så långsamt och strular så mycket att man lika gärna kan cykla...

Kalle Ankas husvagnssemester!





Jag fattar inte alltid alla skämt och vad de menar att de driver med, men det är ändå kul att titta på alla roliga vagnar och hur de byggt upp allt. I cortegen driver man med det som är aktuellt och vad som hänt under året, både inom politik, media, omsorgen osv osv, för den som inte vet!

Super Mario!


Simons klasskamrater var familjen Flinta!















Sen åkte vi hem till mig och Simon, åt subway och kollade på The Vow!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0