Brush back your hair and look around you feeling like the truth has found you

Hej hopp i det blå!
Fy vad tråkig jag är!
Har tyvärr inte så mycket att komma med.
Var har blogginspirationen tagit vägen? Har jag börjat prioritera livet utanför datorn lite mer kanske?

Det är i alla fall väldigt mycket som händer just nu. Men inte så mycket jag kan delge här.

Men en sak kan jag säga och det är att om mindre än 24 timmar åker jag till England! :D
Så nu ska jag ta och kolla upp vad det är för väder i Birmingham.
Dags att börja packa så smått. Skönt att jag är ledig hela dagen imorgon! Det blir en utmaning imorgon att gå och lägga mig innan kl halv 12 på kvällen så jag orkar upp fredag morgon. För vi ska vara på flygplatsen kl 05.00 på fredag...! 

Så nästa vecka kan ni nog vänta er lite mer roligt bloggande och maaaaaaaaasssa härliga bilder!! ;)
Hej så länge!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0