Sköna maj välkommen!

Ja idag är det första maj och ett helt fantastiskt väder! (även om det är bäcksvart ute just nu...)
Det är så vackert här hemma nu!

Jag älskar verkligen den här tiden på året.
Förut hade jag sådan tur för jag hade precis satt mig i soffan efter maten och av en händelse stod tv:n på, just på tv4, där första maj firandet visades från Lunds studentsångare! Jag som aldrig kollar på tv hade inte koll på att det skulle sändas just då. Tycker det är så härligt med alla de där sångerna, så det är något jag gärna vill höra varje år. Då är det vår på riktigt.

Eftersom jag hamnade framför tv:n fick jag också höra att Humor-galan med insamling till Unicef tydligen skulle sändas ikväll och vem skulle sjunga där om inte Loreen!? :) Var ju bra tvungen att kolla! Så underbart det var på slutet när hon sjöng Euforia!

Vintern har rasat ut och maj -Du är så hjärligt välkommen så!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0