Bara Vara Sommaravslutning

Äntligen en stund över!
Nu har jag så mycket att visa er att jag vet knappt vart jag ska börja.
Men för att få en någolunda kronologisk ordning börjar vi med i fredags (alla tårt-bilder från England har jag tyvärr fortfarande inte hunnit gå igenom).

I fredags i alla fall så hade vi sommaravslutningBara Vara.


Vi grillade hamburgare på utsidan av kyrkan.







När det började skymma plockade vi ihop oss och gick in.

Vi körde lite tävling från scen, innan vi gick över i lovsång och bön!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0