Återträff

Vad händer? Både igår och idag skulle vi äntligen ha sovmorgon. Sist jag hade sovmorgon var annandag påsk 9 april. På riktigt alltså. Galet! Och med sovmorgon menar jag att man kan sova till i all fall kl 9. Men igår gick Simon upp kl 8 och idag har jag varit halv-vaken sen innan kl 8. Det är som att jag ligger på nålar. Så fort jag vaknar upp så börjar jag tänka på allt som ska göras och sen kan jag inte sova mer. Är det de som kallas vuxenpoäng? För bara några år sedan tyckte jag inte det var sovmorgon förrän jag hade fått sova till åtminstone kl 11, nu är jag nöjd bra jag får sova till kl 9. Vilket inte hände den här helgen...

Men nog om det. Igår var jag på återträff med min forna bibelskoleklass! Trevligt!

Det var många som tyvärr inte kunde komma, men vi blev några stycken i alla fall!


Madeleine och hennes lille Georg!








 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0