Årets första grillning!

I helgen som var åt vi grillat för första gången denna sommar (om man bortser från grillade hamburgare och korv på Bara Vara...) Det lyckades till och med bli grillat två dagar i rad. Gott!

I lördags efter att jag jobbat åkte vi hem till Simons föräldrar och åt grillat innan vi åkte hem och kollade på Eurovision Song Contest.

I söndags efter gudstjänsten åkte vi hem till mina föräldrar för att fira Mors Dag.


Det blev grillat där med och sedan tårta!




I helgen var det första gången i år som jag verkligen satt ute i solen på riktigt.

Grollan njöt hon med.


Elise tyckte givetvis att det var kul att jag var där ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0