You give me fever

Finns det något goare än en varm och skön dusch när man har feber? :)
För det har jag, över 39 grader. Och en ordentlig förkylning. Jippi.
Dessutom har jag träningsverk i magen från MRL i måndags så det gör extra ont att hosta.
 
Är hemma från jobbet idag och det är så tråkigt! Vill verkligen inte missa en dag, vill fortsätta lägga in produkter på hemsidan för det är så kul! Men det vore kanske inte så schysst att gå dit och smitta ner mina arbetskamrater, eller vad säger du Margareta? ;)
Nej jag får allt ta och kurera mig här hemma.

Kanske är det lite meningen att jag ska vara sjuk nu och få tillbringa massa tid i sängen i vårt fina sovrum hehe? ;)

Men det är verkligen en tråkig dag idag, på flera plan.
Vart tog det härliga vårvädret vägen?
Blir lagom glad när jag kollar ut och det ser ut så här...
  
Tur att det är lite rosa och vårigt här inne i alla fall :)


Jaha vad ska jag hitta på nu då? Är inte van vid att bara vara hemma så här utan att ha planerat något.
Är glad att jag åtminstone "bara" är förkyld, då orkar jag i alla fall med några knop till skillnad från om jag vore magsjuk...


Kommentarer
Margreta

Krya på dig lilla gumman och tack för att du inte vill smitta ner oss. Jag brukar aldrig vara rädd för att bli smittad av något men nu när vi har dop av barnbarn i Stockholm vill jag inte bli dålig. Kram på dig och vi ses på måndag.

2012-03-08 @ 20:08:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0