In every breath I take I’m breathing you

Då var jag ensam hemma igen.
Simon är iväg på Chalmers och skriver tenta.
Jag skulle egentligen jobbat nu, men fick tyvärr säga nej till det också :( Så tråkigt!
Febern är borta nu men jag har en sådan gräslig hosta och rösten håller inte riktigt, vilket den behöver göra om man ska stå i butik och prata med kunder i några timmar.

Men jag ska kanske ut och träffa folk idag ändå!
Kl 14 kommer ett par till kyrkan och ska prata om ämnet "Hållbara relationer".
Det kräver ju inte min röst, bara att min hosta lugnar ner sig så jag inte stör alla andra.
Vi får väl se.

Det är ju märkligt det där. Jag har bara varit hemma två hela dagar men det känns som en halv evighet.
Har inte sett en endaste kotte förutom Simon.
Att få träffa andra idag skulle kännas ovanligt men roligt!

Efter Hållbara Relationer är vi bjudna på middag och att kolla på melodifestivalen hos Simon familj och det ska jag väl allt orka med i alla fall. Där gör det ju ingenting om jag hostar och har mig.

Nä hörrni, det här med bilder. Har verkligen inget roligt att bjuda på.
Det händer inte så mycket kul här hemma just nu som ni förstår.
Men ni kan få en liten bild på en chokladbit jag fick av frisören som gjorde iordning mig på bröllopsdagen hehe ;)


Söt va? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0