Scandinavian Cake Show 2012

Här har ni ett datum att boka in i era almenackor redan nu: 22-23 september 2012!
Då är det nämligen Scandinavian Cake Show, skandinaviens största tårtutställning, i Tårtdecors nya lokaler i Kungälv!
Missa inte detta tillfälle, från och med år 2010 kör vi vartannat år så nästa gång blir inte förrän år 2014!

Klicka här för att komma direkt till tårtutställningens hemsida.

Klicka här om du vill förköpa en entrébiljett. Förköp kostar 65 kr. Att köpa en biljett direkt vid ingången i samband med utställningen kostar 75 kr. Biljetten gäller båda dagarna.
Är du intresserad av att lära dig att dekorera, spritsa eller modellera kan du anmäla dig till våra MINIKURSER vi kommer ha under helgen.
Det finns 4 st olika minikurser att välja på och varje kurs pågår i 2 timmar.
Klicka här för att läsa mer om och anmäla dig till kurserna. Fundera inte för länge, vi har begränsat antal platser!
JAG VET ATT VISSA AV ER ÄR DUKTIGA PÅ BAKNING OCH DEKORERING och därför tycker jag inte ni ska tveka att ställa upp i tävlingen vi har under helgen!!
Det finns två kategorier du kan ställa upp i:
- Bröllopstårtor med temat vinterbröllop.
- Motivtårtor med temat "Min sockersöta värld".

Nytt för i år
är att även du som är barn eller ungdom kan vara med och tävla!

Det finns begränsat antal platser så skynda att anmäla dig om du är sugen!
HÄR kan du läsa mer om tävlingen, regler, priser och hur du anmäler dig!

Vill du inte vara med och tävla så kom i alla fall på prisutdelningen som äger rum kl 13.00 på söndagen och se vilka bidrag som vinner! Glöm inte att vara med och rösta på vilken tårta du tycker är snyggast! ;)

Therese var med och tävlade på utställningen 2009. Kom igen nu Therese, var med i år också! :)



Mina bilder från tidigare år, när utställningen hölls på Kvarnkullen:
















Jag hoppas att ni alla bokar in en tripp till Kungälv 22-23 september!
Ser fram emot att se er där!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0