Morning has broken

Vad underbart att vakna upp till en starkt skinande sol!
Ett stort vårtecken tycker jag är när man kan börja hänga tvätten på balkongen och den torkar snabbt i solen.

Nu ska jag ner till polisen och hämta ut mitt pass.
Sen blir det nog en liten tur i nordstan, är så sjukt shoppingsugen! Var allt för längesedan jag köpte något plagg nu... Det blir ju så, det är mycket pengarna skall räcka till.
Men jag bör nog inte spendera för mycket när England, London, Oxford Street och Primark hägrar...! :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0