Miracles will happen if you believe

Hej bloggen!

Ledsen för det dåliga uppdaterandet. Här har varit full fart hela dagen!

Igår serverades det tårta på ungdomsrådet.

Vi firad Robert som fyller år på söndag.

Framåt halv 8 välde ungdomarna in och allt var som vanligt! :)

Vi högg meloner mitt itu och lekte lekar.
Samuel försökte illustrera att Guds ord och hans kärlek inte bara är "gulligull", utan den är rak, ärlig och villkorslös. Den gäller alla oavsett, vass som ett tveeggat svärd.







Idag gick Simon och jag upp ganska tidigt för att åka till IKEA. Åh vad jag längtat efter idag!
Till min stora glädje fanns allt vi ville ha i lager och allt blev precis så som vi tänkt oss!
Så, så här har det sett ut här hemma idag:

Allt är nästan klart nu. Vi har lite kvar att skruva upp och fixa men det får vi fortsätta med imorgon.
Nu ska vi ut till Samuel och Robert på Marstrand för att fira Robert och kolla på melodifestivalen!
Så bilder på hur det blir får ni se imorgon eller på måndag.
Ha en trevlig lördagkväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0