Inget vettigt

Idag har veckohandling varit dagens händelse.
Då förstår ni vilken rolig dag jag haft...
Sov till halv 11 och kunde sovit resten av dagen med om det inte vore för att... a nä så kan man ju inte göra helt enkelt.
Sen har jag kollat på skidsport, vilket inte är min grej, samt kollat på när Simon spelat Zelda.
Slängt ut några döda pelagoner från balkongen.
Druckit massa varmt honungsvatten och varm svartvinbärssaft. 
Diskat. Vår dumma diskmaskin finns fortfarande inte i lager så här får vi fortfarande diska för hand... 
Spelat lite Roller Coaster.
Knarkat halstabletter.
Sms:at massor.
Nu kollar jag på It's Complicated medan Simon spelar innebandy, den filmen är ju så bra!
Vilken otroligt seg dag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0