Första träningen på 2 veckor!

Idag efter jobbet gick jag på MRL.
Tyckte jag var tillräckligt frisk för att börja träna igen.
Första passet på 2 veckor och det kändes kan jag tala om.
Min kondition var verkligen inte lika bra idag, men jag måste säga att jag börjar märka skillnad rent styrkemässigt så det är riktigt kul!

Min kväll har bestått i diskning, Familjen Annorlunda och besvikelse över att Smash tydligen har bytt sändningstid och dag. Vem kollar på en serie kl 16 en söndag? Sämsta påhittet! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0