Eufori

Vilken härlig dag det varit idag och fortsatt kommer bli!
Var som sagt nere i stan och hämtade mitt pass i det fina vädret.

Vid hållplatsen borta vid polisen ligger detta röda hus helt otippat mitt i stan, tycker det är lite gulligt.

Det är så skönt att ha sådana här dagar ibland!
Vara helt själv nere på stan och bara gå runt i sina egna tankar.
Smaskade på en donut med smarties på.

Sen var jag ju som sagt så shoppingsugen så det blev en tur i nordstan och jag kunde inte hålla mig!
Förutom ett svart baslinne på Stadium i februari och en jeansklänning och ett par stövlar på mellandagsrean, har jag inte shoppat sen första oktober. Så jag tyckte allt jag var värd lite shopping :)
Mintgrönt!!

Det blev lite smått och gott. Bland annat en vårjacka, två träningslinnen, shorts, chinos, scarf och en almanacka!

Jag är nöjd!

Nu ska jag äta och sen åker vi till Kungälv. Det blir inte Bara Vara på Mimers Hus ikväll för Mimers var tydligen upptaget. Men vi kör i kyrkan istället med korvgrillning och alla andra planer som vanligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0