Svart och turkos

Dessa två fina köpte jag på Nyhem!

Jag fick pengar till en slimlinebibel (en mycket tunn/smal bibel för er som inte vet) av Ellinor i födelsedagspresent så mitt mål var att köpa mig en sådan på Nya Musik på Nyhem.
Men när jag gick in i butiken och fick syn på den coola turkosa kunde jag inte låta bli att köpa den också! Väldigt annorlunda och jättego att hålla i! Innuti finns bilder, tidslinje, citat, hänvisningar, anteckningar och en del bibelverser är redan understrukna. Fräckt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0