MTV World Stage

I torsdagskväll hände något historiskt.
Det var första gången som MTV World Stage hölls i Sverige, dessutom hölls den just i Göteborg!
Det var en gratiskonsert på Götaplatsen med upptädanden av Tove Styrke, Loreen, B.o.B och Nelly Furtado.

Det var fullt med folk! Ända uppifrån Götaplatsen och en bra bit ner längs Avenyn.



Kvällens programledare.



Tove Styrke!




 
Där kan man också stå...

LOREEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Alla filmar under Euphoria!





B.o.B.


Men innan B.o.B var klar gick vi hem. Jag blev lite irriterad på alla ungdomar som bara knör sig fram när man själv stått där en timma innan konserten för att få en bra plats. Det var framför allt några killar som var typ lika långa som Simon och ställde sig precis så att jag inte längre kunde se scenen. Dessutom började de röka. Men jag blev ännu mer irriterad på mig själv som inte ens sa ifrån! Varför är man en sådan mesig svensk? Det är en sak att de knör sig fram, men att de börjar röka mitt framför mig och småtjejerna som stod bredvid är inte okej. Men jag börjar väl bli för gammal... Hade svårt att njuta helt av konserten och stod mest och störde mig på alla ouppfostrade ungdomar. Får de inte dåligt samvete? Så vi gick därifrån och missade Nelly Furtado.


Det var galet så mycket folk! Ända hit ner på Avenyn stod folk och kollade!


Det var i alla fall väldigt kul att få ha sett Loreen live!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0