Första gången på 8 år!

Haft en lååååååång dag på jobbet idag för vi har inventerat.
Efter det åkte jag direkt till kyrkan där vi hade Bara Vara med BaraSommar.
Nu på sommaren så har vi lite uppehåll så vi träffas bara idag och en gång i mitten av augusti, förutom lägret vi ska ha i början av augusti, innan vi kör igång i höst igen! Vi hade egentligen tänkt vara ute vid havet och åka båt, grilla och bada idag men det tråkiga vädret gjorde att vi fick vara inne i kyrkan istället. Det blev varma mackor, spel och häng!


Men att jag fick en lång dag på jobbet idag gjorde absolut ingenting. Skönt att fått avsluta lite, för på måndag går jag nämligen på semester!! :D Så idag var sista arbetsdagen på 4 veckor! Det är första gången sen jag började sommarjobba när jag var 16 år som jag ska vara ledig 4 veckor i sträck på sommaren! Känns väldigt konstigt och märkligt måste jag säga, men ändå härligt givetvis!
För några veckor sedan visste jag inte riktigt vad jag skulle göra på min semester. Tänkte jag skulle ha svårt att fördriva all ledig tid. Men nu är redan varje helg i princip uppbokad och nästa vecka är helt fullbokad. Så jag antar att det inte kommer bli några större problem att fördriva tiden... ;) Första händelsen inträffar om bara några timmar. Vi ska upp tidigt. Dags att sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0