Blue trailer

Igår hade jag en lugn och skön dag, lämnade inte ens lägenheten. Fick grejat massor med mina foton! :)

Idag däremot har vi varit effektiva. Först gudstjänst kl 10 där jag var mötesledare. Sedan hem till mamma och pappa en snabbis, veckohandlade på Maxi, hem och äta lunch och sist men inte minst har vi varit nere i Nordstan för att kolla kläder till alla bröllop vi ska på i sommar. Det mesta är väl egentligen klart, jag tror jag har bestämt vilka klänningar jag ska ha, men jag behövde lite kavajer att ha till. Fick tag på en i alla fall!

Så från igår och idag har jag inga roliga bilder att bjuda på. Men för ett tag sedan var jag och hälsade på Lotten i hennes husvagn som hon renoverat upp helt själv, det kan ni få se.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0