We're going up up up up up

Blev grillat hos Simons föräldrar ikväll.

Nu är luften full av luftballonger.




Det är annnat som fyller luften också...


Snart fylls även luften av Bruce Springsteens stämma som kommer från Ullevi både ikväll och imorgon.

Ser ni det som ser ut som ett V på vissa av bilderna? Så himla tråkigt, jag vet inte vad som hänt med kameran. Har försökt få bort det men det verkar inte vara något ytligt på linsen. Har bara haft min kamera i knappt 2 år så det känns tråkigt om den redan ska bli dålig. Men jag skulle verkligen vilja investera i en systemkamera så jag får bättre kvalitet på bilderna. Får väl se när det blir aktuellt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0