The Amazing Spider-Man

Igårkväll var vi som sagt på bio och tittade på The Amazing Spider-Man som hade biopremiär förra veckan. Andrew Garfield, 29 år gammal, spelar Spider-Man och jag har aldrig hört talas om honom innan. Gwen Stacy spelas av Emma Stone, lika gammal som mig, och spelar bl.a. i Crazy, Stupid Love.


Jag tyckte den var jättebra och framför allt var den väldigt rolig! Andrew spelade väldigt bra och det var så kul när han fick sina krafter. Jämfört med de andra Spider-Man-filmerna med Tobey Maguire vet jag inte vilken jag tycker är bäst... Båda är bra på sitt sätt! Men det var kanske lite mer fart i Peter Parker spelad av Andrew än vad det är i den Peter som spelas av Tobey.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0