Helgen som gick

Sämst på att uppdatera just nu.
Har haft fullt upp.
I lördags var det ju Linda & Emanuels bröllop och i söndags var det möhippa för Ina (bröllop nr 2 för min del i sommar!) Ina Backendal och Linus Lindell gifter sig 28 juli, även de på Tjörn!
Igår var jag bara hemma hela dagen och gick igenom alla foton från helgen. Håller även på att flytta över alla mina foton till den externa hårddisken och byter då namn på alla mappar, detta vill jag hinna med nu under min semester. Framför allt innan min dator går sönder helt.
Lovar att ni ska få massor av fina bilder från bröllopet snart, ska bara ner till tvättstugan först!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0