Back in business

Då var semestern slut.
Idag har jag jobbat första dagen efter 4 veckors semester.
Kändes både roligt och tråkigt. Men så länge det regnar när jag jobbar är det lugnt ;)
Jag fick 3 dagar med sol, värme och hav på min 4 veckors semester.
3 DAGAR.
Inte okej 
Får hoppas att helgerna blir fina nu framöver. Fast jag har varenda lördag uppbokad nu fram till 28 september... 
Bara roliga saker givetvis, men det är skönt att ha en helt oplanerad dag i veckan också. Jag får ta tillvara på mina lediga söndagar helt enkelt :)

Just nu försöker jag och Simon bestämma oss vilken upplevelse vi vill boka in på liveit.se. Vi fick presentkort där i bröllopspresent av Simons syskon + Madde som måste utnyttjas nu innan giltighetsdatumet går ut. 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0