Auktion

Lite bilder från auktionen igår.



Kanske lite dumt av mig att åka dit igår för jag har oftast en trötthetsdipp mellan kl 3-5 på eftermiddagarna, så jag stod mest och gäspade... :/
Sen åkte jag och veckohandlade på Maxi och åkte hem och lagade jättegod middag: Pastagratäng med kassler och broccoli. Godaste middagen vi ätit på länge (som vi själva lagat alltså)!

Idag har jag storstädat hela lägenheten och vattnat alla blommorna. Snart kommer Zandra på besök och ska få se hur vi bor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0