Vad gör de i kyrkan egentligen??

De flesta vet ju att jag är väldigt engagerad i kyrkan och så...
Så jag tänkte det vore på tiden att ni får se vad vi pysslar med egentligen!

Jo för det är som så att:

Vi hänger på gatan


Vi eldar

Vi serverar tårta

Vi har auktion

Vi firar jul

Vi sminkar varandra

Vi klär oss i jeans

Vi målar om

Vi räknar

Vi klär ut oss till gris, snö och diverse andra juliga figurer

Vi grillar

och läser bibeln med familjen

Många härliga stunder om ni frågar mig! :)

(okej, haha, ta vissa bilder med en nypa salt...) :P

Till sist vill jag bara visa, det har hänt otroligt mycket rent lokal-mässigt det senaste året.
Vi har gått från en lokal som såg ut så här,


till...



...det här!


Ni kanske inte ser så stor skillnad, men det gör jag!

Greater things have yet to come!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0