Start of something new

Yey, efter en lååång dag på jobbet var jag och Miriam på Body Jam på Sportlife!
Nu så, nu ska jag ta tag i det där med träning! (säger alla ja och så håller det i 2 veckor...)
Men jag ska verkligen försöka!

Men hahahaha så tokigt det kan bli!
Jag trodde Body Jam var det jag gick på förra hösten med Ellinor som jag verkligen gillade.
Men jag blev lite fundersam när jag inte kände igen upplägget i salen och sen när musiken drog igång.... Njae.
Det visade sig att det var Body Vive jag gick på förra hösten. JAHAJA!
Jag fick helt enkelt bara hänga med så gott jag kunde.
Tror jag var på några body jam pass för några år sedan när jag gick inne i centrum.
Men det blir lite för mycket "KOM IGEN NU TJEJER" för min smak...! ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0