Pysseldag

Idag är det fredagen den trettonde och jag har hängt med mina härliga arbetskamrater hela dagen! :)
Vi började med en mysig fika.

Sen pysslade vi med lite olika projekt.

Agneta, Paula och Margareta arbetade med sina höstbuketter i kallt porslin som de påbörjade i oktober.


 


Mitt mål för dagen var att lyckas sätta ihop de olika delarna från sugarflowerkursen till en bukett, som jag aldrig hann klart med då i september.

I september gjorde jag rosenblad,

nejlikor,

foderblad

och rosor

som sedan målades med pulverfärg!

Men längre än så kom jag inte och nu har dessa delar bara legat och väntat på att få bindas ihop till en bukett.

Så idag var det äntligen dags!





Lunch på Fars Hatt!



Svårt att få till en bra bild genom fönsterrutan...

Efter lunch blev jag klar med min bukett!! :)


Min bukett blev hyfsat lik buketten jag hade som mall i alla fall :)

För att vara allra första gången jag jobbar med sugarflowers är jag nöjd!

Haha typiskt Paula som älskar spritsning att åka omkring med spritstillbehör i bilen...!! :P

Dagen avslutades med en skön timma i solen!





Sen gick solen ner och det var dags att gå hem...

Tack för en riktigt trevlig dag vänner!


Kommentarer
Agneta

Tack själv Emelie! Det var härligt att vara tillsammans med dig och de andra hela dagen. Mera sånt!

2012-01-14 @ 12:44:58
URL: http://www.agnetaolsson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0