Mobil-inlägg

Hej  hopp!

Har nyss kommit hem för dagen.
Gör ett snabbt inlägg från Simons mobil, ska inte tillåta mig själv att ens starta datorn idag.
Ikväll ska jag somna innan kl 12!

Har fortfarande ont i huvudet lite varje dag... börjar nästa vänja mig ;-) Nejdå, här ska bli ändring. Idag lyckades jag faktiskt boka in en synundersökning. Ska bli spännande att se om jag kan få så pass bra syn att jag hinner se trafikskyltarna lite tidigare än precis innan de passerar... På fredag ska jag ta tag i fler saker.

Nej nu ska jag gå och dricka b-vitamin och äta något. Blev ingen middag för mig idag.
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0