Here you come again

God morgon bloggen!

Äntligen sitter jag vid min dator igen, med en stor kopp kaffe bredvid.
Har varit nere i gymmet och cyklat!
Tänkte satsa på 30 min men det blev bara 20, det är ändå bra för att vara mig ;)
Har inte tränat något sen i november typ så den lilla kondition jag hade lyckats bygga upp är ganska obefintlig nu. Men här skall bli ändring! Strax skall jag se vilka pass det finns på Sportlife som kan passa mig (ni hör ju -jag satsar stort haha!) ;P

Den här veckan har jag haft glasögon på mig, det var längesen!
Linserna har blivit för gamla och jag har inte beställt några nya.
Skall vänta och se vad de säger om min syn på synundersökningen på måndag.


Igår kväll var jag hos Alexandra i Lilla Edet. Riktigt trevligt med god middag, efterrätt och kakor!

Sen fick jag det så lyxigt att Alexandras mamma masserade mig! Hon har gått kurs och vet hur man skall göra.

Riktigt skönt var det och framför allt när jag har så ont i nacke och rygg så var det väl behövligt.


Nu har jag ett berg av disk att ta hand om. Min stackars man har lagat middag hela veckan, men har lämnat disken till mig. Det tycker jag är helt rätt i och för sig, om jag bara hade hunnit diska lite oftare.
Vår rörmokare har äntligen varit här och lagat kranen i köket som läckte. Men han visste ingenting om det där med bänkdiskmaskin. Till slut fick vi tag på vaktmästaren och det visade sig att det skulle kosta oss ett par tusen bara för att byta ut kranen så att man kan koppla in en diskmaskin. Inte okej! Så nu vet jag inte riktigt vad vi gör...

Nej diska var det....!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0