Ett hjärtligt vardagsdagsgrattis till mig!

Blev en vacker soluppgång på min namnsdag idag!

Jo för att om det inte vore så att de har tagit bort mitt namn så hade jag haft namnsdag idag på riktigt. Jag har alltid haft namnsdag 23 januari. Men för ett antal år sedan ersatte de mitt namn med Frej och Freja istället, för de namnen är ju mycket vanligare än Emelie.

Åh tänkt om det hade sett ut så här vid jul, vilken julkänsla man hade fått!

Idag efter jobbet var jag på synundersökning och sen var jag och Simon hos vår bröllopsfotograf. På onsdag ska jag till en naprapat. Idag fick jag en kallelse till tandläkaren. Det tar sig sa mordbrännaren!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0