Det senaste dygnet

Igår blev det fika hos mig!

Vi spelade Life!

Alexandra köpte miljöbil.


Sen sov Alexandra över hos oss.
Idag uppfyllde jag lite fördomar och åt tårtaTårtdecor! xD

Som kontrast till tårtan tränade sedan jag och Miriam Body Jam på Sportlife!

När jag kom hem hade min underbara man lagat jättegod middag: Stekt lax, bandpasta och egengjord sås på dill, senap och chillisås! :)

Nu är diskberget bestiget, team 2night småjusterat och jag funderar nu på att kolla på ett avsnitt Heroes innan denna dag är till enda.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0