2012

Försov mig 50 minuter imorse...!!
Kom 1 minut för sent till jobbet...
?
Vad hände där?
Jag hann till och med gå ut på balkongen och fota den vackra soluppgången!
Det är inte så att jag går upp onödigt tidigt alla andra mornar kanske ?

 
För mig börjar mitt år 2012 idag.
Ett nytt år, nya möjligheter.
Förra veckan var så galet hektisk och fullplanerad så det kändes som om allt bara fortsatte i samma bana.
Men nu, nu ska jag försöka ta det mer lugnt. Försöka i alla fall...
Denna vecka har jag bara församlingsledningsmöte planerat imorgon. INGENTING annat! Ingenting!
Fatta känslan!
Idag när jag kom hem kände jag mig härligt tom och glad.
Jag kunde stå och prata med Simon i flera minuter utan att känna mig stressad eller tänka på något annat (hur sjukt är inte det konstaterandet egentligen?!?).
Bara vara.
Jag ska försöka ta reda på vad jag egentligen tycker är roligt och göra mer av det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0