What are you really made of

Hej på er!
Hoppas ni haft en fin söndag!

Själv gick jag upp halv 8.
Mötesledningen gick okej men jag var verkligen nervös! Fattar inte men jag blir typ mer nervös för varje gång...!
Men jag fick flera positiva kommentarer efteråt så det är ju uppmuntande :)

Efter gudstjänsten åker jag till Alexandra.
Hon gjorde hemmagjord pasta!








Väntar spänt på att få se vem som vann Game of Life!

Och vem vann om inte jag såklart på 53 635 livspoäng!! :P 

Tack för en trevlig och rolig eftermiddag och kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0