Spotlight

God morgon lördag!
Somnade vid kl 2 inatt så jag känner mig rätt seg idag...

Idag ska vi fira mamma som fyller år på måndag! Min moster och hennes man och min morbror och hans fru kommer på besök från småland. Vi ska ut och äta allihop. Så snart ska jag och Simon åka.

Men först får ni några bilder från i går kvälll på Bara Vara & så mycket mer!

Vi trodde inte vi skulle bli så många eftersom det var dagen innan sportlov och vi hade hört en hel del som sagt att de inte kunde komma. Men jo då, vi blev ändå runt 100 pers som vanligt. Galet!

Linus berättade liknelsen om den förlorade sonen som står i bibeln och dramatiserade det hela med hjälp av ungdomarna.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0