Lite arbetsskadad kanske...?

Eftersom vi slängde resten av all middag igår fick jag köpa lunch ute idag.
Så sjukt oekonomiskt, men jag får skylla mig själv!
Det blev i alla fall en fantastiskt god sallad från Fikabutiken, eller Kakbutiken som jag och Samuel kallar den.

Lite udda namn när de inte bara säljer fika, utan jättegoda luncher också...

Efter jobbet träffade jag Linda.
Hann slänga i mig lite middag hemma innan, så jag skulle slippa äta även den ute idag.
Fick definitivt räcka med lunch och fika!



Det är så komiskt när jag ser cupcakes ute på cafeér för jag börjar fundera på vem som gjort dem och hur de gjort. Var bara tvungen att lyfta och kolla under denna blåbärscupcake, för muffinsformen var väldigt lik de här prickiga formarna från Squires Kitchen. Men det var givetvis Espressohouses egna märke på denna muffinsform...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0