Kvalitetstid

Jag stannade hemma ikväll.
Och tänk vad lite tid kan göra!
Jag säger då det, så fort man kommer hem innan kl 18 på eftermiddagen så får man massor gjort hemma!

Jag har fler gånger ikväll tittat på klockan och tänkt "åh är den bara så lite", istället för "NEEEEEJ är den redan så mycket!!" Jag känner att tiden går långsamt idag.
Förstår ni vilken befriande känsla?!

Just nu känner jag mig bara allmänt glad!
Har legat i sängen helt spontant och bara vilat, suttit i soffan och läst bloggar, skrivit in födelsedagar i min almenacka, pratat med Simon helt spontant och tagit vara på tiden, messat med massa människor och dessutom pratat med Linda i telefon vilket känns som en evighet sen!!
Och det bästa av allt: -Jag hade TID för allt detta!
Dagen är inte ens slut än!
Hinner nog med ett avsnitt Heroes också.

Ja ibland så, ibland känner man sig på topp helt enkelt! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0