How can I stand here with you and not be moved by you?

Idag har varit en bra dag!
Har känt mig hyfsat effektiv på jobbet.
Det är lätt att det blir bra när dagen börjar med en fantastisk sol som lyser upp väggen!

Grannarna mitt emot har fortfarande inte tagit ner adventsljusstakarna! Tycker jag är lite roligt. De är verkligen de enda kvar i hela området.

Nu sitter jag här och kan inte bestämma mig...
Det är möte i Gilead kl 19 med en grym talare från England och jag kan verkligen inte bestämma om jag ska gå eller inte...! Suck.
Varför har jag ofta sådana problem att veta vad jag själv tycker och vill?
För att jag allt för ofta kör på "jag gör det nu så är det gjort" oavsett om jag tycker det är roligt eller inte?
Bara för att den goa känslan efteråt är så pass positiv att den motiverar mig trots att jag inte har lust innan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0