Dagens inköp

Blev en dag på stan idag. Vackert soligt väder, men otroligt kallt!

Efter att vi köpt alla presenterna åt vi lunch/middag (blir nog bara en måltid idag) på Subway.

Ibland är världen liten. När vi satt där på Subway och tittade ut genom fönstret gick Julia Nilsson förbi! Vi bankade på rutan så hon fick syn på oss och kom in och tjötade en stund hehe :)

Förutom presenter fick vi tag på lite grejer till oss själva också! Lyx.
När vi gick inne på Åhléns visade jag Simon en glas-skål från Kosta Boda som jag verkligen skulle vilja ha någon dag, som matchar en likadan fast större skål som vi fick i förlovningspresent.
När vi sedan kommer in på Cervera är det första vi ser massa Kosta Boda-skålar och en stor skylt: 40 % rabatt! Snacka om tur! Då var det ingen tvekan om att jag kunde köpa skålen redan idag!


Köpte även en liten söt ljuslykta från Cult som jag ska ha på handfatet i badrummet.
Små ting gör en så glad ibland!

Nu ska vi åka till Kungälv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0