Bara Vara på Mimers Hus -premiär våren 2012

Ja så igår var det då dags!

Som alla ungdomar väntat!
Redan kl 19 hängde de vid dörrarna (vi öppnar kl 20), när vi andra var i fullt schå med att plocka upp allt och ställa iordning!


Second Hand teamet förbereder klädförsäljningen. 

Allt vi gör är uppbyggt kring olika team som har ansvar för att fixa olika områden, t.ex. Second Hand, Quiz, Inredning, Film, Ljud och Ljus, Team 2night osv osv.



Kvällens gäst var beatboxaren Simon Green!





När jag räknade fick jag det till 91 ungdomar, men jag missade säkert några.
Ingen alkohol (vad jag såg) och inga poliser -Framsteg!

Allt ni ser på bilderna av ljud, ljus, sladdar, mattor, dukar, fika, soffor mm är sådant som vi burit dit själva kl 19 och kl 23 plockas allt ner och körs bort igen, i våra egna bilar eller second-hand-lastbilen, antingen bort till Second Hand eller till kyrkan.

Tydligen är beatboxing väldigt populärt bland dessa ungdomar, så några av dem fick gå upp på scen och köra några beat.


Spontan modevisning av Second Hand kläderna!






Och titta vem som kom här! BATMAN! hahahaha



Dags för Quiz!

Vem blir tvåa och vem blir trea?


Ja det var den kvällen det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0