Städat gamla bilen

Idag efter årets sista gudstjänst åkte vi hem till mamma och pappa och fotade vår gamla bil som står där. Den har nu körförbud sedan i torsdags. Jag dammsög och dammade ur den. Sedan tog vi kort på den för att kunna lägga ut på Blocket. Vi har nämligen tänkt att vi ska försöka sälja den "till den händige". Man kan ju skriva allt som behöver göras med bilen och se om det finns någon som vill ta sig an den.
Perfekt att vi har en systemkamera nu då när det blivit som det blivit med bilen och vi behöver fota den! :)
Jag har ju skrivit det förut vilken stor skillnad det är på vår Opel från -99 och vår Saab från -06. Men kolla bara kontrollpanelen inne i bilen! Tre rattar och tre knappar med en knapp som inte ens fungerar (AC'n) och en display som inte fungerar. Finns liiiite fler knappar i Saaben och TVÅ displayer som fungerar... ;) Men radion är fin. Den har jag köpt själv och satt in. Den har till och med fjärrkontroll! Vad man nu ska med det i en bil?
Fotade lite inomhus också, på mammas söta julpynt och julblommor. Hann med några foton innan batteriet tog slut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0