Juldagen 2012

Igår var vi först på juldagsgudstjänst.
Syskonen Torén sjöng lika vackert som vanligt och Joel MacInnes, 22 år, predikade!
Sen firade vi jul hemma hos min familj.
Jag fick oförskämt mycket julklappar trots att jag redan fått systemkameran!
Tyvärr tog batteriet slut på systemkameran men som tur var tog Ellinor kort med sin kamera också.
Kvällen avslutades med glögg och sällskapsspel.
 
 
Jag är så otroligt nöjd med mina julklappar!
Fick bl.a. en locktång, en jättesnygg ljusstake, en skål för vattenbad att smälta choklad i och en julkokbok. Simon och jag fick ett sällskapsspel vid klappjakten som Magnus alltid anordnar varje julaftons morgon och så fick vi en skål till vår service Villeroy & Boch Gray Pearl som vi samlar på.
Jag fick även godisskålen i Bruka Design. Hade popcornskålen och snacks sedan innan så det var perfekt att få en komplettering.
Till min Miranda-samling fick jag ett jättegulligt mirandabjörnpar i porslin eller keramik eller vad det nu är för material. Inga vanliga gosedjur i alla fall.
Men mest nöjd är jag naturligtvis över systemkameran!
Synd bara att man inte kan ta kort med systemkameran på systemameran ;)
Så otroligt många fina klappar!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0