IKEA, glögg och julkalender

Idag åkte jag snabbt hem från jobbet och lagade middag. Sen åkte vi till IKEA.
På barnavdelningen hade de smällt upp en julmarknad, jättemysigt! Men nu var den stängd för dagen, vi kom inte dit förrän efter kl 19. Får åka dit någon annan dag och titta när vi har mer tid. Tur att IKEA har öppet till kl 20 så man hinner med något på vardagarna också.
Vi fick köpt oss gardinstänger till alla fönster så nu gäller det bara att borra upp dem också... Fick även tag på lite fler kuddar till nya soffan som ni ska få se någon dag.
Nu har jag precis druckit lite glögg medan jag kollat ikapp alla fyra avsnitt av årets julkalender. Äntigen! Nu ser jag fram emot morgondages avsnitt. Tycker julkalendern är helt okej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0