Första "arga lappen"

I hissen i morse möttes jag av denna lapp:
Första "arga lappen" för mig i detta nya lägenhetshus. Haha tycker sådana här är lite roliga. De hör liksom till när man bor i lägenhet. Som tur är kan jag inte tänka mig att lappen är riktad till mig och Simon. Visst har vi borrat en del, framför allt i lördags med alla gardinstänger. Men inte varje kväll. Förstår irritationen som den här personen upplever. Själv har jag inte hört något och inte störts (peppar peppar ta i trä) som tur är!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0