Det är dags för fredagsmyyyyys

Ikväll har vi gjort hemmagjord pizza.
MUMS så gott med gurka, paprika och fetaost till!
Nu kokar min köttgryta på spisen inför morgondagens middag. Snart dags att gå upp och kolla till den. Haha vad huslig jag känner mig! Imorgon efter jobbet är vi bjudna till Simons morfar på traditionsenlig gröt och skinkmacka. Då blir det gott med en förberedd middag där senare på eftermiddagen.
Nu ska jag försöka slita mig från datorn och lägga lite tid på min man istället. Kanske krypa upp i soffan och kolla på en film? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0