Annandag Jul 2012

Så kom annandagen. Jag och Simon tog oss en välförtjänt sovmorgon, fast jag kunde ändå inte sova så länge för jag vaknade och kände mig stressad över det ena och andra.
Mitt på dagen åkte vi till Simons familj för ytterligare ett julfirande och mer god julmat. Denna gång tillsammans med min familj och Simons morfar, farmor och farfar.
Vi spelade "Timeline" som Louisa, Hanna och Josef fick i julklapp på klappjakten.
Älskar kvaliteten på min nya kamera!!
Vi provade självutlösaren med 10 kort i taget. Inte lika stämningsfullt eftersom det var blixt på.
Vad kul man kan ha med en kamera... haha! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0